Contact en Support

Heeft u een vraag aan KOOP? Wij helpen u graag verder. Onze Servicedesk helpt u met vragen over de producten of diensten van KOOP. Het secretariaat helpt u wanneer u een afspraak wilt of heeft bij KOOP. Met onderstaand contactformulier kunt u direct uw vraag bij ons kwijt.

Contact met KOOP

Dit veld mag alleen cijfers bevatten
Ik ben een(verplicht)
Voeg hier een afbeelding toe van het probleem. Zo kunnen wij u sneller helpen.

Contactgegevens

Kennis- en Exploitatiecentrum voor Officiële Overheidspublicaties

Servicedesk
Bereikbaarheid op werkdagen: 08.30 - 17.00 uur
E-mail: servicedesk@koop.overheid.nl
Telefoonnummer: +31(0)70 7000 526

Secretariaat
Bereikbaarheid op werkdagen: 08.30 - 17.00 uur
E-mail: secretariaat@koop.overheid.nl
Telefoonnummer: +31(0)70 7000 525

Postadres

Postbus 20011
2500 EA Den Haag

Bezoekadres

Wilhelmina van Pruisenweg 52 (Rijkskantoor Beatrixpark)
2595 AN Den Haag

Bezoekt u ons of een andere locatie van de Rijksoverheid?

Dan dient u in het bezit te zijn van een geldige Rijkspas of een geldig identiteitsbewijs (paspoort, nationale identiteitskaart, rijbewijs of vreemdelingendocument). Indien u bij controle geen geldig identiteitsbewijs kunt tonen, wordt de toegang geweigerd. Legitimatiebewijzen van andere organisaties worden niet geaccepteerd.

E-mail

Wij streven ernaar de informatie in onze e-mails zo volledig, actueel en goed toegankelijk mogelijk te houden. We controleren onze e-mailberichten op virussen en inhoud.
Mocht u van ons een mail ontvangen die niet voor u bestemd is, wilt u dan zo vriendelijk zijn de afzender hiervan op de hoogte stellen? stuur een e-mail naar KOOP

Informatie over de verwerking van uw persoonsgegevens

Waarom worden deze gegevens gevraagd?
De gegevens die in het contactformulier worden gevraagd zijn noodzakelijk om uw reactie adequaat, tijdig en compleet te kunnen behandelen.

Op welke manier worden uw gegevens verwerkt?
Uw gegevens van het contactformulier worden door de servicedesk van KOOP geregistreerd in het meldingen-informatiesysteem. De melding wordt vervolgens behandeld door onze servicedeskmedewerkers en/of onze verdere specialisten. Als eerste krijgt u een bevestiging van de ontvangst van uw melding. Nadien zal u verder bericht krijgen over de behandeling van uw melding.
Uw gegevens worden niet voor andere doeleinden gebruikt dan de behandeling van uw reactie.

Wat zijn uw rechten?
Voor uw rechten m.b.t. de verwerking van uw gegevens verwijzen wij u naar de pagina Privacy op deze website. U kunt ook nader contact opnemen met onze servicedesk.

Hoe lang bewaren wij uw gegevens?
KOOP bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan nodig is voor het doel waarvoor u ze heeft achtergelaten.